Saturday 30 June 2012

Jalan Pilihan Allah!


Assalamualaikum my little khalifah…
At last dapat jugak curi masa utk buat entry baru..Alhamdulillah..

Jalan pilihan Allah!
Alhamdulillah...Allah gerakkan hati saya untuk mendekati mereka. Mereka terlalu istimewa. Sangat istimewa di mata saya. Allah gerakkan hati saya untuk menyertai mereka. Actually lama dah hati ni teringin sangat nak join mereka dan bulatan gumbira! Tapi baru kini Allah gerakkan hati ini. Kali ni lebih kuat.

Jalan pilihan Allah!
Saya akui, bila saya sunyi, saya mula fikir tentang masa lalu. Tapi siapa yang tak pernah ada masa lalu yang pahit dan memedihkan. Pasti ada, walaupun satu!
Dan baru kini saya terfikir, mungkin dengan kesibukan ini, Allah cuba mengubat hati saya. Membiarkan saya terus melupakan tentang sesuatu yang patut saya lupakan…..

Jalan pilihan Allah!
Ya..kadang-kadang kita tak pernah faham apa yang Allah cuba aturkan untuk kita. Apa yang Allah sediakan untuk kita di masa hadapan. Tapi percayalah, suatu saat  kita kena yakin, jalan pilihan Allah ini akan indah pada waktunya..

Jalan pilihan Allah!
Alhamdulillah, dengan jalan pilihan Allah ini juga Allah kenalkan saya dengan erti jihad yang sebenar. Dengan jalan ini jugalah Allah pertemukan saya dengan mereka yang berjuang di jalanNya. Last week, kami baru lancarkan Kelab Aqsa Syarif KUIS. InsyaAllah, doakan kami mampu membantu untuk Palestin Tercinta. Kalau dulu saya hanya mampu membantu menembak doa untuk mereka. Saya betul2 mengharap kali ini saya membantu lebih dari itu. Insyaallah! :)

Ohhh, jari-jemari saya sepertinya sudah kehabisan baterinya.. Performance low akibat makan ubat selsema & batuk yang menyebabkan kengantukkan yang amat dasyat.. Haha.. *btw, ada ke ayat kengantukkan? Hentam sajalah.. :D

with my besties, Auji.. :))

cupcake Palestina... :))
"One Voice One Signature"
dan sepertinya banyak lagi gambar tak upload. Tapi saya bersyukur sangat, sebab sambutan amatlah menggalakkan. See, kat bahagian signature tu amatlah penuh. Suara2 jiwa muda bersama mesej keamanan yg mereka cuba sampaikan kpd rakyat Palestine..*sampai tak nampak sign I kat celah mana... haha.. :))

Syukran warga KUIS! Allahuakbar! :)))
Okeylah, ini hadiah untuk anda! ^^,

ayuh Mujahid! bangkit! :)
till then, Assalamualaikum.
jaga diri, jaga iman. 
Moga Allah redha. :))



No comments:

Post a Comment